Rechercher dans ce blog

Saturday, May 6, 2023

“Ik kreeg plots een rekening van 1 januari 1900”: klanten getuigen over problemen bij Telenet - Het Laatste Nieuws

[unable to retrieve full-text content]

  1. “Ik kreeg plots een rekening van 1 januari 1900”: klanten getuigen over problemen bij Telenet  Het Laatste Nieuws
  2. Problemen bij Telenet kunnen nog maanden aanslepen  De Tijd
  3. Politiek zet druk op Telenet om klachten sneller op te lossen  Business AM
  4. Klanten getuigen over problemen bij Telenet: “Als ik zei dat het om een 'escalatie' ging, kreeg ik voorrang”  Het Laatste Nieuws
  5. Telenet 'zal klanten compenseren voor overlast'  De Standaard
  6. Hele verhaal bekijken via Google Nieuws

“Ik kreeg plots een rekening van 1 januari 1900”: klanten getuigen over problemen bij Telenet - Het Laatste Nieuws
Read More

No comments:

Post a Comment

Hoe Zuckerberg ook de zoveelste vernedering in de Amerikaanse Senaat overleeft en al 20 jaar alle concurrentie wegveegt - Het Laatste Nieuws

[unable to retrieve full-text content] Hoe Zuckerberg ook de zoveelste vernedering in de Amerikaanse Senaat overleeft en al 20 jaar alle c...