Rechercher dans ce blog

Saturday, December 3, 2022

Gulle ondernemer betaalt maand lang boodschappen van al zijn personeel - Het Nieuwsblad

Themabeeld.  — ©  Sabine Joosten/Hollandse Hoogte

In Nederland heeft de eigenaar van drie internetbedrijven een wel heel origineel en gul eindejaarscadeau aan zijn personeel gegeven. Meer dan honderd werknemers mogen de hele maand december boodschappen doen op kosten van hun baas. “Wat het me gaat kosten weet ik niet, maar ik weet al wel wat de actie zal opleveren: dat alle werknemers hier een maand lang veel plezier aan gaan beleven”, zegt de jonge ondernemer Joris Toonders.

Gilles LiesenborghsBron: De Telegraaf

Alle personeelsleden kregen van Toonders een boodschappentas met reclamefolder en gouden envelop. Daar mogen alle bonnetjes van de supermarkt, bakker, slager en groentezaak van december in. Zonder limiet.

“Ik vertrouw al mijn collega’s en hoop dat iedereen er enorm van gaat genieten”, zegt Toonders. “Hoeveel het uiteindelijk gaat kosten, is een groot vraagteken, maar ik weet al wel wat de actie zal opleveren: dat alle werknemers hier een maand lang veel plezier aan gaan beleven.”

De 34-jarige Toonders is de oprichter van drie online bedrijven Yonego, Bambelo en Xpenda waar in totaal meer dan honderd, voornamelijk jonge, werknemers in dienst zijn. “Ik vind de bedrijfscultuur heel belangrijk. Ik ben op mijn vijftiende begonnen met Yonego, met het idee dat het bedrijf vijftig jaar bestaat als ik 65 ben. Ik denk dus aan de lange termijn. Dat betekent dat ik wil dat personeel het naar zijn zin heeft.”

Adblock test (Why?)


Gulle ondernemer betaalt maand lang boodschappen van al zijn personeel - Het Nieuwsblad
Read More

No comments:

Post a Comment

Hoe Zuckerberg ook de zoveelste vernedering in de Amerikaanse Senaat overleeft en al 20 jaar alle concurrentie wegveegt - Het Laatste Nieuws

[unable to retrieve full-text content] Hoe Zuckerberg ook de zoveelste vernedering in de Amerikaanse Senaat overleeft en al 20 jaar alle c...