Rechercher dans ce blog

Friday, June 18, 2021

Met hoeveel man mag ik Rode Duivels kijken, kan ik met familie vakantiehuisje huren en mag er gedanst worden op ons trouwfeest? Jullie vragen beantwoord - Het Nieuwsblad

Het Overlegcomité heeft vrijdag het startschot gegeven voor stap twee van het zomerplan. Dat betekent weer heel wat versoepelingen voor de horeca, maar ook de afschaffing van het samenscholingsverbod en weer wat meer sociale contacten. Maar wat met trouwfeesten? Hoeveel mensen mag ik uitnodigen om naar de Rode Duivels te kijken en hoe zal een cafébezoek er binnenkort uitzien?

Mag ik vrienden uitnodigen om samen naar de Rode Duivels te kijken?

Dat kan zeker. Tot 26 juni geldt de regel dat je binnen vier mensen op hetzelfde moment thuis mag ontvangen. Kinderen tot en met 12 ...

Adblock test (Why?)


Met hoeveel man mag ik Rode Duivels kijken, kan ik met familie vakantiehuisje huren en mag er gedanst worden op ons trouwfeest? Jullie vragen beantwoord - Het Nieuwsblad
Read More

No comments:

Post a Comment

Hoe Zuckerberg ook de zoveelste vernedering in de Amerikaanse Senaat overleeft en al 20 jaar alle concurrentie wegveegt - Het Laatste Nieuws

[unable to retrieve full-text content] Hoe Zuckerberg ook de zoveelste vernedering in de Amerikaanse Senaat overleeft en al 20 jaar alle c...