Rechercher dans ce blog

Wednesday, May 12, 2021

Kan mijn baas mij verplichten om te komen werken? Mag ik op reis? Al je vragen over het Zomerplan beantwoord - Gazet van Antwerpen

 

Het Overlegcomité is het dinsdag eens geraakt over het ‘Zomerplan’. Maar wat staat daar precies in en wat verandert er wanneer? Voor een goed begrip: de versoepelingen komen er enkel wanneer de vaccinatiegraad goed blijft stijgen en er maximaal 500 Covid-bedden op intensieve zorgen bezet zijn. Minister van Volksgezondheid Frank Vandenbroucke (Vooruit) zei op VRT al dat dit een absolute grens is. Liggen de cijfers hoger, dan gaat het feest niet door. Kortom, onze vrijheid komt met voorwaarden.

Kristof Simoens, Cedric Lagast en Peter De Lobel

Adblock test (Why?)


Kan mijn baas mij verplichten om te komen werken? Mag ik op reis? Al je vragen over het Zomerplan beantwoord - Gazet van Antwerpen
Read More

No comments:

Post a Comment

Hoe Zuckerberg ook de zoveelste vernedering in de Amerikaanse Senaat overleeft en al 20 jaar alle concurrentie wegveegt - Het Laatste Nieuws

[unable to retrieve full-text content] Hoe Zuckerberg ook de zoveelste vernedering in de Amerikaanse Senaat overleeft en al 20 jaar alle c...